Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 12 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Відповідно до Порядку проведення зовнішнього незалежного
оцінювання та моніторингу якості освіти, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 25 серпня 2004 року № 1095 (в редакції постанови
Кабінету Міністрів України від 08 липня 2015 року № 533), Порядку
залучення педагогічних, наукових, науково-педагогічних працівників та інших
фахівців до проведення зовнішнього незалежного оцінювання, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2015 року № 222, наказу
Міністерства освіти і науки України від 27 липня 2016 року № 889 «Деякі
питання проведення в 2017 році зовнішнього незалежного оцінювання
результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти»,
зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 серпня 2016 року за
№ 1114/29244, з метою організованого проведення в 2017 році зовнішнього
незалежного оцінювання
|
Відповідно до Порядку проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 року № 1095 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08 липня 2015 року № 533), наказу Міністерства освіти і науки України від 27 липня 2016 року № 889 «Деякі питання проведення в 2017 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти»,
зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 серпня 2016 року за № 1114/29244, з метою організованого проведення в 2017 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти. |
«Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах» комісією з географії Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (протокол №4 від 29.07.2016),
лист Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України від 05.08.2016 № 2.1/12 – Г – 649 |
ГЕОГРАФІЯ
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Навчальна програма з географії розроблена на основі положень Державного стандарту базової і повної середньої освіти, згідно з яким шкільна географічна освіта є складовою освітньої галузі “Природознавство”. Загальноосвітня цінність шкільної географії полягає у формуванні світоглядного розуміння природи Землі, її географічної оболонки як природного та природно-техногенного середовища, в якому протікає життя людини. Шкільна географія спрямована на формування в учнів просторового уявлення про земну поверхню та розвиток умінь усвідомлено орієнтуватися в соціально-економічних, суспільно-політичних і геоекологічних подіях у державі і світі. Географія є не тільки джерелом нових відомостей про Землю, а й основою для формування гуманістичного світогляду, виховання дбайливих господарів, любові до рідного краю, набуття умінь і навичок адаптації до навколишнього середовища, адекватної поведінки в ньому. |
Основні навчальні програми
1
|
Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Географія.
|
6-8
|
Сайт МОН
|
Наказ МОН від 29.05.2015 № 585
|
2
|
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів «Географія. Економіка. 6-11 класи»
|
9
|
Перун
|
Лист МОН від 23.12.2004 № 1/11-Г-6611
|
3
|
Географія (поглиблене вивчення). Навчальна програма для учнів 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (колектив авторів)
|
8
|
Сайт МОН
|
Наказ МОН від 17.07.2013 № 983
|
4
|
Збірник навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного та технологічного циклу.
|
9
|
Вікторія
|
Лист МОН від 21.10.2008 № 1/11-5145
|
5
|
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Географія. Економіка (рівень стандарту, академічний, профільний)
|
10-11
|
Сайт МОН
|
Наказ МОН від 14.07.2016 № 826, Наказ МОН від 28.10.2010 № 1021
|
6
|
Збірник навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу (упор. Бєскова Н.В.)
|
1-11
|
Вікторія
|
Рішення колегії МОН від 21.10.2008 Протокол № 1/11-5145
|
|
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Навчальна програма з географії розроблена на основі положень Державного стандарту базової і повної середньої освіти, згідно з яким шкільна географічна освіта є складовою освітньої галузі «Природознавство». Загальноосвітня цінність географії полягає у формуванні світоглядного розуміння природи Землі, її географічної оболонки як природного та природно-техногенного середовища, в якому протікає життя людини. У процесі вивчення географії у школі в учнів формується просторове уявлення про земну поверхню, вони розвивають уміння усвідомлено орієнтуватися в соціально-економічних, суспільно-політичних і геоекологічних подіях у державі та світі. Географія є не тільки джерелом нових відомостей про Землю, а й основою для формування гуманістичного світогляду, виховання дбайливих господарів, любові до рідного краю, набуття умінь і навичок адаптації до навколишнього середовища, адекватної поведінки в ньому. |
З 2014-2015 навчального року навчання географії у 6 класі буде здійснюватися за новою навчальною програмою з географії для базової шкільної освіти, яка розроблена на основі положень Державного стандарту, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 23 листопада 2011 р. «Про затвердження державного стандарту базової і повної загальної освіти середньої освіти», згідно з яким шкільна географія є складовою освітньої галузі «Природознавство». |
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Навчальна програма з географії розроблена на основі положень Державного стандарту базової і повної середньої освіти, згідно з яким шкільна географічна освіта є складовою освітньої галузі «Природознавство». Загальноосвітня цінність географії полягає у формуванні світоглядного розуміння природи Землі, її географічної оболонки як природного та природно-техногенного середовища, в якому протікає життя людини. У процесі вивчення географії у школі в учнів формується просторове уявлення про земну поверхню, вони розвивають уміння усвідомлено орієнтуватися в соціально-економічних, суспільно-політичних і геоекологічних подіях у державі та світі. Географія є не тільки джерелом нових відомостей про Землю, а й основою для формування гуманістичного світогляду, виховання дбайливих господарів, любові до рідного краю, набуття умінь і навичок адаптації до навколишнього середовища, адекватної поведінки в ньому. |
З 2015-2016 навчального року навчання географії у 7 класі буде здійснюватися за новою навчальною програмою з географії для базової шкільної освіти, що затверджена наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 06.06.2012 № 664, і до якої внесені зміни (наказ Міністерства освіти і науки України від 29.05.2015 № 585). |
Харківська академія неперервної освіти
ОСВІТНІЙ ПРОЕКТ
«Підвищення компетентності вчителів
щодо підготовки учнів до розв’язування тестових завдань зовнішнього незалежного оцінювання»
Актуальність проекту. Відповідно до нормативно-правових документів Міністерства освіти і науки України (накази Міністерства освіти і науки України від 20.02.2015 № 192, від 16.09. 2015 № 940, від 08.10.2015 № 1050, від 08.02.2016 № 94) з 2015 року державна підсумкова атестація учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти з української мови проводиться у формі зовнішнього незалежного оцінювання. У 2016 році введено атестацію випускників загальноосвітніх навчальних закладів у формі зовнішнього незалежного оцінювання з математики або історії України, за завданнями зовнішнього незалежного оцінювання – з іноземних мов.
Це актуалізує потребу практичної й методичної адресної допомоги вчителям-предметникам 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів щодо підготовки учнів до розв’язування тестових завдань зовнішнього незалежного оцінювання з української мови, математики, історії України, англійської, німецької та французької мов, ознайомлення з особливостями проведення ДПА та ЗНО з цих предметів. |
|
|