Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Портфоліо
Портфоліо вчителя географії Савісько Наталії Вікторівни
Cавісько Наталія Вікторівна, 1977 р.н. Освіта вища, Донбаський державний педагогічний університет Спеціальність: вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури, 2014 рік Педагогічний стаж - 10 р. Місце роботи - КЗ "Уплатнівський ліцей Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області" Посада: вчитель географії, природознавства, Харківщинознавства Кваліфікаційна категорія: І Життєве і педагогічне кредо: Ніколи не роби за учня того, що він може зробити сам. Не забувай, що ти колись був учнем, Але пам' ятай, що нині ти вчитель. Проблема над якою працюю : „ Впровадження епізодів колективно-групового навчання при вивченні географії “ Щоб реалізувати проблему, ставлю за мету:
Щоб досягти поставленої мети:
Завдяки їх застосуванню досягаю постійної активної взаємодії всіх учнів, виявлення творчості кожного, вільне висловлювання думки, знаходження ідей та рішень. Науково-методична діяльність У своїй педагогічній практиці використовую елементи таких сучасних технологій та методів: Технології:
Методи:
Створюю таку систему роботи, за допомогою якої учні не просто поповнюють знання і уміння з навчального предмету, а й розвивають такі якості як:
Прийоми інтерактивного навчання
Інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, що має за мету створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність. Використання інтерактивних технологій: 1. Робота в парах - ставлю учням питання для дискусії 2. Учні мають час подумати, обмінятися думками з партнерами та висловити свою думку 3. Мозковий штурм – колективне обговорення, яке допомагає знаходити декілька рішень 4. Робота в малих групах – виконання творчої роботи та складання комп’ютерної презентації 5. Мікрофон – це технологія загального-групового обговорення, яка надає можливість кожному щось сказати
"Чомучка" "Дивуй" Проблемне навчання Проблемне навчання - організація навчального процесу , що передбачає створення проблемної ситуації та активну самостійну діяльність учнів у її розв'язанні. "Проблемне питання" «Карта важливіша за текст, бо говорить часто яскравіше, наочніше, лаконічніше, ніж найкращий "Робота з німою картою" "Географічний практикум" Ігрові технології
|
Пошук
|