П`ятниця, 29.03.2024, 08:46
Вітаю Вас Гість | RSS

Географія для всіх

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Портфоліо

 

 

Портфоліо вчителя географії Савісько Наталії Вікторівни

 

 

Cавісько Наталія Вікторівна, 1977 р.н.

Освіта вища,

Донбаський державний педагогічний університет

Спеціальність: вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури, 2014 рік

Педагогічний стаж - 10 р.

Місце роботи - КЗ "Уплатнівський ліцей Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області"

Посада: вчитель географії, природознавства, Харківщинознавства

Кваліфікаційна категорія: І 

Життєве і педагогічне кредо: Ніколи не роби за учня того, що він може зробити сам.

                                               Не забувай, що ти колись був учнем,

                                               Але пам' ятай, що нині ти вчитель.

Проблема над якою працюю : „ Впровадження епізодів колективно-групового навчання при вивченні географії “

 Щоб реалізувати проблему, ставлю за мету:

  • Закласти навички роботи з різними інформаційними джерелами;
  • практично застосовувати свої знання;
  • привчити до групової діяльності;
  • викликати інтерес до поглибленого вивчення предмета;

 Щоб досягти поставленої мети:

  • Чергую уроки вивчення теоретичного матеріалу з практичними роботами;
  • Використовую на уроках інтерактивні методи навчання;
  • Проводжу нестандартні уроки;
  • Здійснюю міжпредметні зв’язки;

Завдяки їх застосуванню досягаю постійної активної взаємодії всіх учнів, виявлення творчості кожного, вільне висловлювання

думки, знаходження ідей та рішень.

Науково-методична діяльність

У своїй педагогічній практиці використовую елементи таких сучасних технологій та методів:

Технології:

  • Особистісно зорієнтоване навчання
  • Інтерактивне навчання
  • Проектне навчання
  • Проблемне навчання

Методи:

  • Репродуктивний
  • Частково-пошуковий
  • Проблемного викладу
  • Дослідницький

 Створюю таку систему  роботи, за допомогою якої учні не просто поповнюють знання і уміння з навчального предмету, а й розвивають такі якості як:

  • пізнавальна активність
  • самостійність
  • уміння творчо виконувати завдання
  •    
Прийоми інтерактивного навчання
          

Інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, що має за мету створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність.

Використання інтерактивних технологій:

1. Робота в парах - ставлю учням питання для дискусії

2. Учні мають час подумати, обмінятися думками з партнерами та висловити свою думку 

3. Мозковий штурм – колективне обговорення, яке допомагає знаходити декілька рішень

4. Робота в малих групах – виконання творчої роботи та складання комп’ютерної презентації 

5. Мікрофон –  це технологія загального-групового обговорення, яка надає можливість кожному щось сказати 

      

 "Чомучка"

 "Дивуй"

Проблемне навчання

 Проблемне навчання - організація навчального процесу , що передбачає створення проблемної ситуації та активну самостійну діяльність учнів у її розв'язанні.

 "Проблемне питання"

«Карта важливіша за текст, бо говорить часто яскравіше, наочніше, лаконічніше, ніж найкращий 
 текст».(П.Семенов-Тян-Шанський) 

"Робота з німою картою"

 "Географічний практикум"

Ігрові технології

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
uCoz