Портфоліо вчителя географії Савісько Наталії Вікторівни
Cавісько Наталія Вікторівна, 1977 р.н.
Освіта вища,
Донбаський державний педагогічний університет
Спеціальність: вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури, 2014 рік
Педагогічний стаж - 10 р.
Місце роботи - КЗ "Уплатнівський ліцей Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області"
Посада: вчитель географії, природознавства, Харківщинознавства
Кваліфікаційна категорія: І
Життєве і педагогічне кредо: Ніколи не роби за учня того, що він може зробити сам.
Не забувай, що ти колись був учнем,
Але пам' ятай, що нині ти вчитель.
Проблема над якою працюю : „ Впровадження епізодів колективно-групового навчання при вивченні географії “
Щоб реалізувати проблему, ставлю за мету:
- Закласти навички роботи з різними інформаційними джерелами;
- практично застосовувати свої знання;
- привчити до групової діяльності;
- викликати інтерес до поглибленого вивчення предмета;
Щоб досягти поставленої мети:
- Чергую уроки вивчення теоретичного матеріалу з практичними роботами;
- Використовую на уроках інтерактивні методи навчання;
- Проводжу нестандартні уроки;
- Здійснюю міжпредметні зв’язки;
Завдяки їх застосуванню досягаю постійної активної взаємодії всіх учнів, виявлення творчості кожного, вільне висловлювання
думки, знаходження ідей та рішень.
Науково-методична діяльність
У своїй педагогічній практиці використовую елементи таких сучасних технологій та методів:
Технології:
- Особистісно зорієнтоване навчання
- Інтерактивне навчання
- Проектне навчання
- Проблемне навчання
Методи:
- Репродуктивний
- Частково-пошуковий
- Проблемного викладу
- Дослідницький
Створюю таку систему роботи, за допомогою якої учні не просто поповнюють знання і уміння з навчального предмету, а й розвивають такі якості як:
- пізнавальна активність
- самостійність
- уміння творчо виконувати завдання
Інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, що має за мету створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність.
Використання інтерактивних технологій:
1. Робота в парах - ставлю учням питання для дискусії
2. Учні мають час подумати, обмінятися думками з партнерами та висловити свою думку
3. Мозковий штурм – колективне обговорення, яке допомагає знаходити декілька рішень
4. Робота в малих групах – виконання творчої роботи та складання комп’ютерної презентації
5. Мікрофон – це технологія загального-групового обговорення, яка надає можливість кожному щось сказати
"Чомучка"
"Дивуй"
Проблемне навчання
Проблемне навчання - організація навчального процесу , що передбачає створення проблемної ситуації та активну самостійну діяльність учнів у її розв'язанні.
"Проблемне питання"
«Карта важливіша за текст, бо говорить часто яскравіше, наочніше, лаконічніше, ніж найкращий
текст».(П.Семенов-Тян-Шанський)
"Робота з німою картою"
"Географічний практикум"
Ігрові технології